Loading...

RYHMÄLIIKUNTA TUNTIKUVAUKSET:

KAHVAKUULA

Kahvakuulaharjoittelu sopii kaikille, eikä harrastuksen aloittaminen vaadi jo valmiiksi hyvää kuntoa. Tehokas treenimuoto joka soveltuu sekä miehille että naisille. Hapenottokyky paranee ja keho kiinteytyy tehokkaasti. Laji johon ihastuu!

KEHONHUOLTO JA VENYTTELY:

Liikkuvuutta keholle yhdistäen eri kehonhuoltomenetelmiä, avaavia venytyksiä ja syvien lihasten vahvistamista.
Sopii kaikille liikkujille kuntotasoon katsomatta. 

LESMILLS BODYCOMBAT

BodyCombat on voimistava kardiotreeni, jossa laitat kehosi äärirajoille. Tämä äärimmäisen energinen ohjelma saa inspiraationsa kamppailulajeista ja lainaa liikkeitä Karatesta, nyrkkeilystä, Taekwondosta, Tai Chistä, Capoeirasta ja Muay Thaista (thainyrkkeily). Tunteja tukee energinen musiikki ja kannustavat ohjaajat. Isket, lyöt, potkit ja teet kata-liikkeitä polttaen samalla hurjan määrän kaloreita treenatessasi kohti erinomaista kuntoa.

LESMILLS BODYPUMP

BodyPump on alkuperäinen Les Millsin tangolla ja painoilla tehtävä harjoitus. Se muokkaa, virittää ja voimistaa koko kehoasi, nopeasti. Kukaan ei synny upean kehon kanssa, vaan sitä voidaan helposti muokata BodyPumpin avulla: ”The Rep Effect” on läpimurto vastustreenien saralla. BodyPumpissa keskitytään useisiin toistoihin pienillä painoilla. Poltat kaloreita, kehität lihasvoimaa ja saavutat hoikan sekä lihaksikkaan vartalon nopeasti. BodyPump on yksi nopeimmista keinoista pistää koko keho kuntoon, koska se haastaa tärkeimmät lihasryhmät intensiiviseen treeniin kyykkyjen, työntöjen, nostojen ja kääntöjen avulla. BodyPumpissa yhdistuu koreografia, hittimusiikki ja äärimmilleen viety treeni. Valitse sopivat painot ja lähde ryhmäsi kanssa kuntoseikkailulle kohti omia henkilökohtaisia tavoitteitasi.

POWER BOOTY

BUILD YOUR BOOTY! "POWER BOOTY" ryhmäliikuntatunnilla keskitytään todella tehokkaasti pakaroihin ja niiden kehitykseen, tarkoituksena kiinteyttää, kasvattaa lihasmassaa ja saada pakaroihin reilusti muotoa! 

POWER BOOTY + CORE

Jos etsit nopeaa ja tehokasta treeniohjelmaa, niin POWER BOOTY+CORE on kuin luotu sinulle. Keskivartaloon keskittyvä POWER BOOTY+CORE treenaa täydellisesti lihaksia jotka yhdistävät kehosi ylä- ja alaosan. Se on ihanteelinen treeni vatsalle ja pakaroille, samalla kehittäen kehon toiminnallista voimaa. Haasta itsesi ja muokkaa kropasi uudelle tasolle ja tule mukaan! 

POWER HIIT

POWER HIIT on suunniteltu modernille treenaajille, sekä niille, jotka pitävät korkeamman intensiteetin treeneistä. POWER HIIT käsittää kolme erilaista 30-minuutin huipputehokasta intervallitreeniä. POWER HIIT on kokonaisvaltainen kehon muokkaaja ja kuntoharjoitus, joka pistää kalorit palamaan erittäin tehokkaasti. POWER HIIT keskittyy äärimmäisen nopeaan ja tehokkaaseen toimintaan, jotta sinun voimasi, nopeutesi, ketteryytesi ja atleettisuutesi nousisi aivan uudelle tasolle.

POWER PUMP

POWER PUMP on yksi nopeimmista keinoista pistää koko keho kuntoon, koska se haastaa tärkeimmät lihasryhmät intensiiviseen treeniin kyykkyjen, työntöjen, nostojen ja kääntöjen avulla. POWER PUMP:ssa yhdistuu koreografia, hittimusiikki ja äärimmilleen viety treeni. Valitse sopivat painot ja lähde ryhmäsi kanssa kuntoseikkailulle kohti omia henkilökohtaisia tavoitteitasi.

SPINNING INTERVALLI

Spinning eli sisäpyöräily on oivallinen keino kehittää huippukunto, polttaa kaloreita ja pitää lihakset kunnossa. Spinning on erittäin tehokasta treeniä, josta miellyttävää tekee tuntien vaihteleva sisältö. Musiikkilla ja työosioiden vaihtelulla taataan se että polkeminen ei käy tylsäksi. Eritasoisten tuntien ansiosta se sopiii myös kaikille ikään, sukupuoleen ja peruskuntoon riippumatta.

SPINNING RASVANPOLTTO

Spinning eli sisäpyöräily on oivallinen keino kehittää huippukunto, polttaa kaloreita ja pitää lihakset kunnossa. Spinning on erittäin tehokasta treeniä, josta miellyttävää tekee tuntien vaihteleva sisältö. Musiikkilla ja työosioiden vaihtelulla taataan se että polkeminen ei käy tylsäksi. Eritasoisten tuntien ansiosta se sopiii myös kaikille ikään, sukupuoleen ja peruskuntoon riippumatta.

TRX

TRX on jo vakiinnuttanut asemansa huippu-urheilijoiden kuten jääkiekkoilijoiden, hiihtäjien ja jalkapalloilijoiden harjoitteluvälineenä. Se on käytössä Suomen urheiluopistoissa ja liikuntakeskuksissa päivittäin. TRX:n suurimpiin etuihin kuuluu se, että se antaa kaikille johdonmukaisen, hauskan, vaihtelevan ja tehokkaan tavan saavuttaa liikunnalliset tavoitteet - olitpa sitten vasta alkamassa kuntoilua tai treenannut jo vuosia.

ZUMBA FITNESS

Zumba on intervalli- ja kestävyysharjoittelua, joka on aerobicistäkin tuttua. Kaloreiden kulutus ja rasvanpoltto saadaan näin maksimoitua. Tunnilla yhdistetään helppoja tanssiaskelia vuoroin nopeaan ja hitaaseen rytmiin. Zumbassa on tarkoitus pitää hauskaa, joten jokainen tunti on ainutlaatuinen kokemus. Zumba sopii kaikille ikään, sukupuoleen ja kuntoon katsomatta.

ZUMBA FITNESS + LIHASKUNTO

Zumba on intervalli- ja kestävyysharjoittelua, joka on aerobicistäkin tuttua. Kaloreiden kulutus ja rasvanpoltto saadaan näin maksimoitua. Tunnilla yhdistetään helppoja tanssiaskelia vuoroin nopeaan ja hitaaseen rytmiin. Zumbassa on tarkoitus pitää hauskaa, joten jokainen tunti on ainutlaatuinen kokemus. Zumba sopii kaikille ikään, sukupuoleen ja kuntoon katsomatta. Zumba + Lihaskunto on tunti jossa Zumbaan on yhdistetty lihaskuntotreeniin, käytössä mm. oma kehonpaino sekä käsipainot.

JOOGALATES

JOOGALATES tunnilla yhdistyvät jouhevasti Jooga, Tai Chi ja Pilates. Se tekee kehostasi joustavamman ja voimakkaamman, mutta myös auttaa sinua keskittymään ja rauhoittumaan. Hallittu hengitystekniikka, keskittyminen ja harkitut, ohjatut liikesarjat, liikkeet ja asennot yhdessä musiikin kanssa luovat holistisen harjoituksen, jonka päämääränä on luoda sekä keholle että mielelle harmonia ja tasapaino.


PILATES

Pilates on harjoitus, joka voimistaa koko kehoa tasapuolisesti. Siinä tehokas ja sulava liike kehittää ketteryyttä, jäntevyyttä ja yleisvoimaa. Pilates onkin kuin joogaa ilman joogan filosofiaa, vaikka Pilatesta voidaan käyttää myös henkisen hyvinvoinnin välineenä. Alunperin pilates onkin sovellettu joogasta länsimaisille vartalotyypeille ja sopii jokaiselle ikään, sukupuoleen, kehonrakenteeseen tai kuntoon katsomatta. Pilates voimistaa keskivartalon syviä lihaksia, syventää hengitystä ja opettaa liikkumaan fysiologisesti oikein. Pilates on oivallinen harjoitusmuoto esimerkiksi alaselkäkivuista kärsiville, sillä se vahvistaa kannattajalihaksistoa edesauttaen näin lisävaurioiden syntymistä.

 

TFW- TUNTIKUVAUKSET:

TFW-HURRIKAANI

TFW Hurrikaani on erinomainen treeni mikäli tavoitteenasi on polttaa rasvaa, lisätä lihasvoimaa ja kestävyyttä sekä kehittää henkistä kanttiasi. Tunneilla hyödynnetään monipuolisesti kahvakuulia, levytankoja, hiekkasäkkejä, kuntopalloja, battle­ köysiä sekä kehonpaino­ harjoitteita yhdistettynä ketteryys ja juoksu­harjoitteisiin.
Tunti sisältää TFW-metodin mukaisin Energy circuit -harjoitteita
TFW Hurrikaani sopii kaikille niille, jotka haluavat haastaa itsensä ja harjoitella kokonaisvaltaisesti. Myös niille, joilla hauis ei vielä pullistele tai kynnys osallistua ryhmäliikuntaan on yleensä korkea.

TFW SPEED & STRENGT

Hurrikaani ja voimatuntien yhdistelmä. Harjoittelussa käydään läpi nopeusvoima-voimakestävyys ja räjähdysvoiman harjoitteita.

TFW VOIMA 1 JA VOIMA 2 

TFW Voima harjoittelussa käytetään monipuolisesti salin kaikkia välineitä. Tunneillä tulevat tutuiksi maastavedot, kyykyt, punnerrukset ja leuanvedot. Voima 1 tunnilla keskitytään ylävartalon lihaksien ja voimaominaisuuksien kehittämiseen, kun taas Voima 2 tunnilla painotus on jalkojen ja alavartalon lihaksissa. Tunnit soveltuvat lähtötasosta riippumatta kaikille ja jokainen harjoitus suoritetaan osaavien valmentajien ohjeistuksella.

TFW TOTAL BODY STRENGT 

Voiman, kestävyyden ja kehonhallinnan sekä liikkuvuuden yhdistelmätunti.
Suosittelemme käymään TFW Perusteet - Way to Warrior -kurssin, mikäli kaipaat lisävarmuutta tekniikoiden ja liikkeiden suorittamiseen.

TFW FAMILY WARRIORS

Extreme Boot Campin monipuoliset toimintaharjoitteet ja extreme-radat sopivat erinomaisesti pikkusoturien kehonhallinnan kehittämiseen.

TREENAA JÄRKEVÄSTI 

Suosittelemme maksimisssaan neljää TFW harjoitusta viikossa niin, että vähintään kaksi lepopäivää viikossa.
Harjoittelu yhdistettynä riittävään lepoon ja ravitsevaan ruokavalioon mahdollistavat kehon optimaalisen palautumisen.
TFW on enemmäin kuin urheilulaji, se on elämäntapa, jonka avulla pääset eteenpäin.
Asiantuntevat valmentajamme avustavat sinua treeneissä ja tsemppaavat sinua ylittämään itsesi.
 
Mikäli Sinulla on kysyttävää tunneistamme tai toiminnastamme, ota yhteyttä:
 
kouvola@powergym.fi